فروشگاه Google Play از امروز با ظاهری جدید و مدرن
 
تکنولوژی جدید

PlayStoreFaceliftHome

 از امروز وب‌سایت فروشگاه گوگل (Google Play Store) با ظاهر جدید به پیشواز کاربران رفت. این ظاهر که متاثر از طراحی مدرن نرم‌افزار Google Now است دارای ظاهری ساده ولی شاداب و جذاب است. رنگ‌های شاد و روشن، محیط ساده و گزینه‌های کاملاً تخت و بدون برجستگی از نکات طراحی جدید Google Play می‌باشند. امروزه این‌گونه طراحی در بین نرم‌افزارها و وب‌سایت‌ها مد شده است. ویندوز ۸، سیستم‌عامل iOS 7، اندروید، Google Now، عینک گوگل، نسخه‌ی جدید وب‌سایت نقشه‌ی گوگل، Gmail، و حالا وب‌سایت Google Play هم این‌گونه طراحی شده‌اند.

دکمه‌های منوی اصلی در سمت چپ صفحه به صورت عمودی واقع شده‌اند. از طریق این گزینه‌ها یعنی Apps, Movies, Music,Books, Devices و Shop، می‌توانید به محصولات متعددی که از طریق Google Play عرضه می‌شوند دسترسی داشته باشید. وقتی برای اولین بار وارد Google Play می‌شوید انیمیشنی زیبا و جالب به نمایش در می‌آید و ورود شما را به نسخه‌ی جدید Google Play خوش آمد می‌گوید.

PlayStoreFaceliftApps

طراحی Google Play به همراه بسیاری از دیگر خدمات گوگل به این خاطر که مشابه Google Now انجام شده است، نشان می‌دهد که در دنیای امروزی تلفن‌های همراه تأثیر بسیار زیادی در انتظارات مردم از دیگر خدمات رایانه‌ای مثل خدمات تحت وب دارند. در محصولات گوگل طراحی مسطح با رنگ‌های روشن و شاداب اولین بار در Google Now اتفاق افتاد. این برنامه که مخصوص گوشی‌های اندروید ۴.۱ به بالا است، اطلاعاتی کاربردی که افراد به صورت روزانه احتیاج دارند را درون مستطیل‌هایی که به آن‌ها کارت می‌گویند نشان می‌دهد. این اطلاعات شامل پیش‌بینی آب و هوا، میزان راهی که مانده تا کاربر از محل کار به خانه برسد، قرارها و برنامه‌های کاری امروز و … می‌باشند. اگر بر روی گوشیتان Google Now‌ ندارید می‌توانید نمودی از طراحی آن را از امروز در Google Play مشاهده کنید.n10-google-now

در تصویر بالا Google Now‌ را بر روی تبلت مشاهده می‌کنید.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تکنولوژی جدید و آدرس teknologo.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 13
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 33
بازدید ماه : 383
بازدید کل : 58505
تعداد مطالب : 88
تعداد نظرات : 16
تعداد آنلاین : 1